16 Mayıs 2010 Pazar

bu aralar..

Bu aralar çok tuhaf günler geçiriyorum..
Boşum, sıkıntıdan patlıyorum..
Hergün birşeylerden vazgeçip başka birşeylere karar veriyorum.. Ertesi gün onlardan da vazgeçiyorum..
İş aramayı bıraktım, o beni bulsun diye bekliyorum..
Yüksek lisans için tırmalayacak gücüm kalmadı, okulların bana kucak açmasını umuyorum..
Sevgilim çook uzaklara gitti, 2 hafta yok sinir oluyorum..


Ama..
İyi birşeyler de olmuyo değil..
Mesela, dün çok sevdiğim iki arkadaşım evlendi.. Mutlu olmalarını diliyorum..
Bugün yorgunluktan ölsem de, canım arkadaşlarımla oturdum çok iyi geldi.. Güldikenimiz eksikti ama ziyanı yok, onunla da en kısa zamanda görüşürüz nasolsa..
Ve.. 5 sene sonra ilk defa Kaş'a gidiyorum.. Gerçi bu iyi mi kötü mü bilmiyorum.. Ama aynı zamanda tatil ve bu da oldukça iyi birşey..

2 Yorum:

Blogger yagmur dolkun dedi ki...

canım benim. kaşa gitmek iyidir. düşünmek, özlemek, iyidir. insanidir.

seviorum.

17 Mayıs 2010 09:25  
Blogger mine dedi ki...

umarım öyledir kuzum..
ben de seviyorum, öpüyorum:)

17 Mayıs 2010 10:58  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa