7 Ocak 2010 Perşembe

Tecrübeli Magmar'dan Dünyaya

Evet frp oynuyorum.. (Böyle söyleyince karizmatik duruyomuş yeni farkettim:))
Talihsiz bir şekilde öğrenci olmaya devam ettiğim bu dönemimi büyük ölçüde bu oyuna mesai harcarayak geçirdim o da doğru..
Kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemem ama hayır gerçek hayatta elde edemediğim başarıları sanal hayatta elde ederek tatmin olmuyorum. (Bu oyunda başarısız olduğum anlamına gelmez, bilakis 5 levelım.)
Sadece ve sadece çok zevk alıyorum!!
Yıllardır oturduğum şehirde kaybolabilirim ama Feo'da asla!
Dartrong Meydanı'n da arkadaşlarımla buluşup tecrübeli durgharg kesmeye gitmek büyük zevk..
Ayrıca taş toprak satarak bile zengin olabiliyorum..


Bu yazıyı yazma sebebim, oyundaki konuşmalarıma korku dolu gözlerle bakan sevgili Yağmur, sen de oyna, herkes oynasın!


ps: Dün kimliğini henüz belirleyemediğim bi cisim gelip gözüme yerleşti ve benimle yaşamaya karar verdi. Yağmur onun aparcık olduğunu düşünüyo, sölediğine göre gözüme aparmış.. Ne gam! Şifacı arkadaşlarıma söylerim bi tomara bakar!

5 Yorum:

Blogger U'ur dedi ki...

ya böyle görsel zenginliği olmayan oyunlarda bosuna zaman harcıyosunnn :)
gel ben sana başka oyunlar göstereyim diyorum annamıyosuuunn ;)

8 Ocak 2010 03:33  
Blogger giz dedi ki...

ben wow alalım ve online oynayalım diorum mine!!!

8 Ocak 2010 10:04  
Blogger mine dedi ki...

hayatım bul getir oynayalım oynamam mı dedim?:))

gizemcim bana uyar valla hep beraber oynayalım hatta girl power olsun:))

10 Ocak 2010 12:03  
Blogger giz dedi ki...

temam ben oyunu ucuza getirmenin yollarını soruşturiiim o zaman :)

10 Ocak 2010 12:12  
Blogger mine dedi ki...

tamam canım bekliyorum heyecanla:)

10 Ocak 2010 13:59  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa