10 Haziran 2010 Perşembe

bana baktığın gibi bakma 2


" Kadınlar, başlı başına bir muammaydı ve erkeklerin kadınları anlamamasını anlayışla karşılamak gerekiyordu. Kadınların durumu çok başkaydı. Tabi ki erkekleri anlıyorduk ama asıl olayımız o değildi. Biz kadınlar, maalesef kadınları anlıyorduk ve bu büyük, kalıcı, yıkıcı bir lanetti."
---
Nurdan Beşergil
Bana Baktığın Gibi Bakma
---
PS: Kitabı bitirdim.. Gerçekten çok güzeldi.. Ama sona doğru o kadar saçmaladı ki, sanki yazar sıkılmış ve uyduruvermiş izlenimi yarattı ben de.. O yüzden şiddetle tavsiye diil ama okumak isterseniz siz bilirsiniz..
---
PS 2: Foto: Şu anda Nazlı Eray'ın son kitabını okuyorum.. "Marilyn: Venüs'ün Son Gecesi" Enteresan bir kitap.. Bitirince tavsiye olup olmadığına karar veririm..
..
..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa