10 Ocak 2010 Pazar

korkuyorum!!

Çok ama çok korkuyorum.. Çünkü bu aralar başıma bişeyler gelebilir, biliyorum..

Önce evimin 100 metre uzağında 6 tane sokak köpeği tarafından kuşatıldım! İlk defa alıklığım işe yaradı, çığlıklar atarak kaçmak istesem de yapamadım.. Kelimenin tam anlamıyla "kal geldi" çünkü.. Öylece durup baktım.. İki tanesi beni iğrenç burunlarıyla koklarken geri kalan dördü havlamaya devam etti.. Sanırım oynadığım oyundan dolayı (bknz: bi önceki yazı) 6 tane bitli sokak köpeği benim için kırmızı gözlü kaplanlara dönüşüverdi.. Hiç oyundaki gibi olmuyomuş tabi gerçek hayatta, kılıcımı çekip hepsini kesmek yerine korkudan ödüm patlamş bi halde yalvararak geri geri yürüdüm.. Onlarda çekip gitti, ömrümün 10 yılıyla birlikte..

Sonra arkadaşımın doğum günü dolayısıyla Eskişehir' e gittim, kızın evini başına yıkıp döndüm!! Gayet masum bi şekilde duş almak istemiştim oysa ki.. Ama duşakabinin kapısı elimde patladı.. Abartmıyorum gerçekten patladı.. Parçalar üzerime ve banyonun en güzide köşelerine yağarken neyse ki bana yine "kal geldi" üstlerinden yürüyerek çıkmaya kalkışmadan bekledim.. Kapının tuhaf bi plastik olması nedeniyle bir iki ufak tefek kesikle atlattım sonuç olarak ama cam olsaydı şu anda bu satırları yazacak ellere sahip olamayabilirdim!!

Bu olaydan yaklaşık 3-4 saat sonra parti başladı, ve bu sefer bira şişesi (hem de fıçı) elimde patladı!! Yine gayet masum bi şekilde buzdolabından bira almak için kapağını açtığım anda şişe en üstteki raftan uçuşa geçti ve yerde tuzla buz oldu..

Doğum günü olan arkadaşımı bütün gün evin muhtelif bölgelerinden cam ve palstik parçaları toplamak zorunda bıraktığıma mı yansam yoksa başıma gelenlere mi bilmiyorum..

Bildiğim tek bişey var çok korkuyorum!!


PS: 1. Belediye gelip köpekleri toplamazsa ben zehirlemeyi düşünüyorum, Panter Emel'le de babamı muhattap ederim..

PS: 2. Olur da bir veya birden fazla köpekle karşı karşıya gelirseniz aklınızda bulunsun, gözlerine bakmamak gerekiyormuş.. Yere falan bakarak yürüyüp gidilmeliymiş..

PS: 3. Duşakabininizi asla ve asla camdan yaptırmayınız!! Zira kendileri canları sıkılınca parça pinçik olabiliyorlar..

PS: 4. Dünyanın en sakar insanı olabilirim ama gerçekten üç olayda da bi suçum yok..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa