12 Mart 2010 Cuma

how i met your mother

Nedenini bilmediğim bi şekilde cnbc-e dizilerinden nefret ettim yıllarca..


Belki biz ergenliğe yeni adım atmışken hayatımızı kabusa çeviren "Dawson's Creek" adlı bayık diziden dolayı olabilir..

Lost'un tek bir bölümünü izlememiş olan dünya üzerindeki nadir insanlardan olabilirim. (Gurur duyuyor muyum? Kesinlikle evet!:))

Herhalde 10 kere falan Heroes'u film zannedip, bölüm bitince hayal kırıklığına uğrama salaklığını yapmışımdır.


Ama bu tavrımı değiştiren tek dizi "How I Met Your Mother" oldu. Geçen sene baharda İstanbul'a yaptığım çoook sıkıcı bir ziyarette keşfetmiştim ve hiç pişman değilim! Bilakis, pek mutluyum..



cnbc-e dergi falan alabilecek bi noktaya geldim hatta:)



Bu ay dergi, dizi içinde sözü geçen internet sitelerinin adreslerini veriyo, tavsiye ederim çok eğlenceli..



Marshall ve Lily'nin düğünü ve balayı



Ted Mosby is not a jerk (ki kesinlikle katılıyorum:))



Barney'nin video özgeçmişi



Barney'nin bloğu

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa