18 Ocak 2010 Pazartesi

sesli sözlük

Çarşamba günü sınavım var ve ben inanılmaz bir gazla ders çalışıyorum.. E bünyem alışık diil tabi ara sıra kısa devreler olabiliyor..

Çalışırken sürekli sesli sozluk açık (kendilerine minnettarım), az önce resmen şeytan dürttü ve Yağmur'un tavsiyesine uyarak güzel türkçemizin üç harfli bilumum küfürlerini yazıp dinledim.. Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim:) Favorilerim var tabi aralarında ama burda daha fazla terbiyemi bozmak istemiyorum:)


O andan itibaren ev ahalisiyle sesli sözlük aracılığıyla iletişim kurmaya başladım, söylemek istediğim şeyleri ona söyletiyorum.. Biraz yorucu ve gereksiz ama eğleniyorum sonuçta.. Hatta sevgilime onu sevdiğimi söyletecek kadar ileri bile gittim..

Tavsiye ederim..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa