1 Temmuz 2010 Perşembe

birbirimize söyleyemediğimiz onca şey..

Enfesti.. Yine..
Marc Levy gerçekten çok beğendiğim yazarlardan biri..
Yıllar önce çok sıkıntılı bi zamanda "Sonsuzluk İçin Yedi Gün" isimli romanını okuyup hayran kalmıştım..
Sonra "Neredesin"i okudum ve yine hayran odum kendisine..
Şimdi yine çok sıkıntılı bi zamanımda son romanını okudum.. "Birbirimize Söyleyemediğimiz Onca Şey"..
Okunmalı..
Diğer romalarını okumak için sabırsızlanıyorum ama bekliyorum..
Ya biterse hepsi diye korkumdan, sıkıntılı zamanlarıma saklıyorum..


..

4 Yorum:

Blogger BahaR dedi ki...

tatilde okunur mu bu?yoksa başka birşey mi tavsiye edersin deniz kenarı için?hım?

4 Temmuz 2010 03:10  
Blogger mine dedi ki...

okunur tabi okunmaz mı, çok da güzel olur hatta.. ama tatilde çıtır çıtır bişi okurum dersen ve "Sex and the City" seversen "Carrie Günlükleri" çıktı, yepyeni tavsiye ederi, öperim..

6 Temmuz 2010 02:57  
Blogger cometa dedi ki...

ben bu kitabı dün aldım. bugün otobüste başladım:) bahara da kaptırmadıM:)

8 Temmuz 2010 05:13  
Blogger mine dedi ki...

en iyisini yapmışsın:))) umarım beğenirsin..

8 Temmuz 2010 13:33  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa